tag:blogger.com,1999:blog-3183682321728664531.post5212312820115498879..comments2014-07-31T03:18:25.235+02:00Comments on Αθηναϊκό Τραμ blog: Τραμ, απαραίτητο συμπλήρωμα του μετρόTram bloghttp://www.blogger.com/profile/05935769453812680056noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-3183682321728664531.post-22446588752241900562008-01-01T22:55:00.000+02:002008-01-01T22:55:00.000+02:00Θέλω να θίξω ένα ζήτημα σχετικά με το μετρό της Αθ...Θέλω να θίξω ένα ζήτημα σχετικά με το μετρό της Αθήνας. Από τη στιγμή που άρχισε να λειτουργεί ο προαστιακός σιδηρόδρομος περιέπεσε σε αχρηστία η παλιά μετρική γραμμή του ΟΣΕ από τους Αγίους Αναργύρους ως την Ελευσίνα. Στη θέση της λειτουργεί η γραμμή που ακολουθεί τη χάραξη της Αττικής οδού, κανονικού πλάτους.<BR/>Η μετρική γραμμή προέρχεται από το δίκτυο των ΣΠΑΠ. Διέρχεται από πυκνοκατοικημένες περιοχές για εφτά χιλιόμετρα, το λιγότερο, και στη συνέχεια προσεγγίζει σημαντικές πόλεις, όπως ο Ασπρόπυργος πριν καταλήξει στην Ελευσίνα. Μέχρι τώρα δεν έχει μπει ένα σχέδιο για το πώς θα αξιοποιηθεί. Υπάρχει ο κίνδυνος να αχρηστευτεί οριστικά.<BR/>Επί υπουργίας Χρίστου Βερελή το 2003 είχε δημιουργηθεί ένα προσχέδιο για τη μετατροπή της γραμμής σε επιφανειακό μετρό. Μετά την αλλαγή υπουργού δεν έγινε κάποια πρόοδος στο ζήτημα. Η γνώμη μου είναι πως πρόκειται για μια ευκαιρία που δεν πρέπει να χαθεί.<BR/>Όλοι έχουμε διαπιστώσει πως το μετρό είναι το πιο γρήγορο, εύχρηστο, αποδοτικό και αξιόπιστο μέσο αστικής συγκοινωνίας. Το αρνητικό του είναι το μεγάλο κόστος κατασκευής. Το κόστος οφείλεται στις απαλλοτριώσεις και στις διανοίξεις των σηράγγων.<BR/>Στην περίπτωση του παλιού σιδηροδρομικού δικτύου των ΣΠΑΠ από Αγίους Αναργύρους ως την Ελευσίνα δε χρειάζεται ούτε σκάψιμο, ούτε πολλές απαλλοτριώσεις. Μια απλή αλλαγή στην επιδομή των σιδηροτροχιών και το έργο είναι έτοιμο. Με μια μικρή υπόγεια επέκταση μήκους 1,5 χιλιομέτρων η γραμμή μπορεί να επεκταθεί ως το σταθμό του Αγ. Ελευθέριου του Ηλεκτρικού σιδηροδρόμου. Έτσι θα μπορεί να συνδεθεί με το υπόλοιπο δίκτυο των Μέσων σταθερής τροχιάς. Όταν φτιαχτεί και η γραμμή 4 του μετρό θα μπορεί να συνδεθεί και με αυτήν αρκετά εύκολα.<BR/>Είναι γεγονός ότι ο κόσμος βλέπει το μετρό θετικά. Στον κάθε υπουργό μεταφορών ή Δημοσίων έργων έχει θετικό αντίκτυπο κάθε νέος σταθμός μετρό που εγκαινιάζει, καθώς θεωρείται μεγάλο έργο. Μέσω των blog πρέπει να ανοίξουμε το ζήτημα της δημιουργίας επιφανειακού μετρό στην παλιά γραμμή των ΣΠΑΠ. Δεν αρκεί απλώς να καταγράφουμε την υπάρχουσα κατάσταση. Πρέπει και να την αλλάζουμε προς το καλύτερο. Εάν τεθεί μαζικά το αίτημα μέσω του Ιντερνέτ, θα μπορέσουμε να δραστηριοποιήσουμε τον κόσμο και να συντελέσουμε στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη επέκταση των Μέσων σταθερής τροχιάς. Μέσων που διευκολύνουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την καθημερινότητά μας και ομορφαίνουν την εικόνα της πόλης μας.<BR/><BR/>Υ.Γ. Πότε θα μεταφερθούν οι δυο τριτοκοσμικοί σταθμοί του ΚΤΕΛ (Κηφισού και Λιοσίων) σε ένα νέο σύγχρονο σταθμό δίπλα στο σταθμό Ελαιώνας του μετρό;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3183682321728664531.post-91822636988830533902007-12-14T14:26:00.000+02:002007-12-14T14:26:00.000+02:00Poso ua trwme sthn mapa to souflia k to ka8e asxet...Poso ua trwme sthn mapa to souflia k to ka8e asxeto ipourgo pou ta pernei apo emporous ayokinitwn k aytokinitisika lompi?Κοινότητα Εκάληςhttps://www.blogger.com/profile/17102867148497183279noreply@blogger.com