Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά: Αναγκαία η επέκταση του τραμ στον Πειραιά

πηγη: ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Αναγκαία κρίνει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά την επέκταση του τραμ στον Πειραιά και τη θέση αυτή διατύπωσε σε συνάντηση του προεδρείου του με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Τραμ Α.Ε. Στη συνάντηση του προέδρου και του γενικού γραμματέα του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς κ.κ. Γ. Ζησιμάτου και Π. Πολιτάκη με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΜ Α.Ε. κ. Β. Σπυράκο στα γραφεία της εταιρείας οι εκπρόσωποι των εμπόρων της περιοχής, τάχθηκαν υπέρ της επέκτασης όλων των μέσων σταθερής τροχιάς και μάλιστα συνδυαστικά, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας αξιόπιστος και σύγχρονος ιστός μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη. Ζήτησαν την επιτάχυνση των διαδικασιών υλοποίησης της Α' φάσης: Ν. Φάληρο-Ακτή Ποσειδώνος και παράλληλα τόνισαν την αναγκαιότητα ταχύτατου σχεδιασμού της Β΄ Φάσης: Ακτή Ποσειδώνος-Χατζηκυριάκειο και Φρεαττύδα, θεωρώντας ότι το έργο θα είναι ελλιπές εάν οι δύο αυτές φάσεις δεν ολοκληρωθούν σχεδόν ταυτόχρονα. Στο σημείο αυτό τέθηκε και η ανάγκη διερεύνησης της δυνατότητας ύπαρξης ενός νέου περιβαλλοντικά φιλικού ελαφρού τραμ στην πόλη, το οποίο θα κινείται με περισσότερη άνεση στον σφιχτό κυκλοφοριακό ιστό του Πειραιά και θα ελαχιστοποιεί τις αδυναμίες που μπορεί να υπάρχουν στον μέχρι τώρα σχεδιασμό. Εκφράστηκε επίσης η πεποίθηση, ότι η ανάπτυξη γραμμών τραμ προς Δραπετσώνα, Κερατσίνι και Πέραμα, είναι η επόμενη άμεση προτεραιότητα. Τέλος, μεταφέρθηκε από τους εκπροσώπους του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιώς προς τον κ. Σπυράκο, η πρόθεση να συνεισφέρουν -στο μέτρο των δυνατοτήτων τους - στην προσπάθεια ενημέρωσης του επιχειρηματικού κόσμου και συμφωνήθηκε να υπάρξει αμφίπλευρη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ ΕΣΠ και Τραμ ΑΕ, ώστε να λύνονται από την γένεσή τους τα οποία προβλήματα προκύπτουν.

7 σχόλια:

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

6 χρόνια τώρα τα ίδια και τα ίδια. Να βγάλουμε από τη μύγα ξύγκι. Το τραμ έπρεπε ήδη να ήταν στον Πειραιά από Τζαβέλλα με διπλή γραμμή. Τα λοιπά είναι ημίμετρα. Αν αυτό είχε ήδη γίνει η τοπική οικονομία και συγκοινωνία, καθώς και η ποιότητα ζωής όλων θα είχαν αναβαθμιστεί πολύ. Στην Ελλάδα όμως τι περιμένεις; Προκοπή;

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Αν η επέκταση δεν γίνει με διπλή γραμμή από Τζαβέλλα, τότε ειλικρινά καταστρέφουν τον Πειραιά...

Αφού πλέον οι καιροί αλλάζουν, ακόμη και οι πιο ορκισμένοι ΙΧ-ηδες το έχουν παραδεχτεί, γιατί τόσος φόβος να μην ενοχληθούν τα αυτοκίνητα με την διπλή γραμμή και αποκλειστικό διάδρομο από Τζαβέλλα;

Ειλικρινά, αν είναι να καταστρέψουν αυτήν την επέκταση, προτιμώ ο Πειραιάς να περιμένει, αφού δεν είναι έτοιμος να ξαναδεχτεί το τραμ στην περιοχή του και να δοθούν τα χρήματα για κατασκευή των υπολοίπων γραμμών τραμ που έπρεπε να είναι ήδη έτοιμες...

ΥΓ.Πάντως το monorail που θα φτιάξει ο ΟΛΠ δεν τους πειράζει... Εμ βέβαια, το monorail θα το φτιάξει και θα το λειτουργεί ιδιώτης, χωρίς να υπάρχουν πολιτικά κόστη από τους οδηγούς και χωρίς να ενοχλεί τα αυτοκίνητα από 20 μέτρα ύψος...
Να ξηλώσουν και τα πεζοδρόμια, να μετατραπούν τα ελάχιστα πάρκα και πλατείες σε επίγεια πάρκινγκ και να απαγορευτεί η κυκλοφορία των πεζών για να τα διευκολύνουμε περισσότερο...
Με αυτά τα μυαλά πάμε μπροστά... (στην απόλυτη καταστροφή)

Sbaros είπε...

το monorail ἦταν ψιλοσαπουνόφουσκα, ἡ λύση πού θά ἐπιδιωχθεῖ ἔντονα γιά τό λιμένα θά εἶναι ἕνα συμβατικῆς τεχνολογίας μίνι τράμ
http://farm5.static.flickr.com/4040/4653857330_8a8fa9d29e.jpg

Tram blog είπε...

το monorail δεν ειναι ψιλοσαπουνόφουσκα ουτε κατα διάνοια

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Tram blog είπε...

ανωνυμε δεν θα επιτραπει να κανεις το ιδιο ποστ σε καθε δημοσιευση. Εχω αφησει τα σχολια σου στο τελευταιο δημοσιευμα του τραμ blog.

Ναύλοχος είπε...

Λύση στην μετακίνηση των επιβατών θα μπορούσε να δοθεί με λιγότερη σπατάλη. Όλοι γνωρίζουν πως το monorail δεν είναι και τόσο ασφαλές σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης και σαφώς δεν είναι οικολογικό όπως το παρουσιάζει η διοίκηση του ΟΛΠ ΑΕ. Από την άλλη φανταστείτε 1000 ταξιδιώτες να μεταφέρουν μαζί και τις αποσκευές τους. Νομίζω πως οριζόντιοι κυλιόμενοι διάδρομοι θα ήταν κάτι πιο δόκιμο.

http://wp.me/pWUY5-h