Πηγή: capital.gr
Εφτά προσφορές, εκ των οποίων η μια απορρίφθηκε, κατατέθηκαν για την επέκταση του τραμ στο Πειραιά.
Ο διαγωνισμός, συνολικής δαπάνης 77 εκατ. ευρώ πλέον ΦΠΑ, περιλαμβάνει τις εργασίες για την επέκταση του δικτύου τραμ στο Πειραιά και όχι (και) την προμήθεια τροχαίου υλικού, διαγωνισμός ο οποίος θα προκηρυχτεί στη συνέχεια.
Σύμφωνα με πληροφορίες από στελέχη της Τραμ ΑΕ, τα σχήματα που απομένουν στο διαγωνισμό είναι τα εξής:
1. Θεμέλη.
2. Ελληνική Υδροκατασκευή.
3. Τέρνα Ενεργειακή – Τομή (Ελλάκτωρ).
4. Τοξότης Τεχνική Εταιρεία.
5. ΕΛΤΕΡ ΑΤΕ – Impregilo.
6. ΕΤΕΘ (J&P Άβαξ).
Προσφορά, η οποία απορρίφθηκε, κατέθεσε και η εταιρεία Γαντζούλας.
Ξεκίνησε ο «πόλεμος των ενστάσεων»
Οι οικονομικές προσφορές που κατατέθηκαν περιείχαν, σύμφωνα με πληροφορίες, «γενναίες» εκπτώσεις, οι οποίες έφτασαν στα επίπεδα του 30-39%, ενώ ήδη ξεκίνησαν οι ενστάσεις μεταξύ των σχημάτων, καθώς το έργο συγκεντρώνει σημαντικό κατασκευαστικό ενδιαφέρον.
Εντύπωση, πάντως, προκαλεί το γεγονός ότι ο διαγωνισμός, αρχικού προϋπολογισμού 130 εκατ. ευρώ, «έσπασε» σε δυο κομμάτια, καθώς θα ακολουθήσει ο διαγωνισμός για την απόκτηση 18+7 βαγονιών.
Η διαδρομή που επιλέχθηκε, μήκους 5,4 χλμ., μέχρι το λιμάνι του Πειραιά είναι η εξής: Νέο Φάληρο - Μικράς Ασίας - Γρηγορίου Λαμπράκη - Βασιλέως Γεωργίου Α΄ - Λιμάνι (Ακτή Ποσειδώνος) - Εθνικής Αντιστάσεως – Ομηρίδου Σκυλίτση - Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
Παρασκευή 8 Μαΐου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου