Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

"Δοκιμαστική" χρήση των λεωφορειόδρομων από τα ταξί

Μπορεί να μην αφορά άμεσα τη θεματολογία του blog αλλά έχω μείνει άφωνος από την είδηση που μας γύρισε χρόνια πίσω.

Στο βωμό λοιπόν μερικών ψήφων, ένας επικίνδυνος υπουργός μεταφορών αποφάσισε τη "δοκιμαστική" (ας μην γελιόμαστε, το μέτρο είναι μόνιμο) χρήση των λεωφορειόδρομων απο τα ταξί.

Δεν έχω παρά να ευχηθώ μια σειρά επιπρόσθετων μέτρων όπως χρήσης των αποκλειστικών λωρίδων του τραμ απο ταξί, πλήρη κατάργηση του σιδηρόδρομου στην Ελλάδα και ότι άλλο κατεβάσει το μυαλό του κου Στυλιανίδη.

Οι αντιδράσεις μέχρι σήμερα:

2 σχόλια:

Σπύρος Γιακουμάκης είπε...

Δεν είναι θέμα υπουργού αλλά προεκλογικής σκοπιμότητας συνολικά της κυβέρνησης και έλλειψης σοβαρότητας. Πολύ φασαρία για το τίποτα. Ας κατεβείτε μια μέρα τη Μεσογείων να δείτε τι γίνεται με τις λεωφορειολωρίδες, όπου το κάθε ΙΧ εισβάλλει εντός πολύ πριν ανακοινώσει ο "κακός" Στυλιανίδης το ο,τιδήποτε για τα ταξί. Ενα είναι βέβαιο. Ο Στυλιανίδης δεν είναι χειρότερος από τους προηγούμενους.
Ετσι κι αλλιώς ένας σωστός σχεδιασμός επιβάλλει ολοκληρωμένη νέα κυκλοφοριακή μελέτη για την πρωτεύουσα με μονοδρομήσεις βασικών αξόνων, κατάργηση λεωφορείων και τρόλεϋ, αντικατάσταση αυτών με τραμ και ποδηλατόδρομο και απόδοση αποκλειστικής λωρίδας στα ταξί. Διαφορετικά θα δημιουργούνται συνεχώς μποτιλιαρίσματα που ολοένα και περισσότερο θα χειροτερεύουν με κατάληξη την πλήρη ακινησία στο εγγύς μέλλον.

dimitris είπε...

Το μεγαλύτερο έγκλημα ήταν η εγκατάληψη των συγκοινωνιακών αλλαγών που είχαν γίνει στη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων και που είχαν λειτουργήσει άψογα. Μάλιστα, δεν περίμεναν ούτε καν την ολοκλήρωση της παραολυμπιάδας, κι επανέφεραν το χάλι που υπήρχε και πριν τους αγώνες.

Η λογική είναι απλή. Όσο χώρο δίνουμε στο ΙΧ, άλλο τόσο χώρο θα ζητάει. Και στο τέλος δεν θα υπάρχει καθόλου ελεύθερος χώρος, ούτε για πεζούς ούτε για ΜΜΜ.

Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε σαν κοινωνία, κι αποφασίσουμε να περιορίσουμε σταδιακά το χώρο του ΙΧ και στη στάθμευση και στη μετακίνηση, τόσο πιο ανθρώπινη πόλη θα έχουμε.