Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

Πιο σύντομες οι διαδρομές με το τραμ

Πηγη: Ναυτεμπορική

Την ολοκλήρωση του λεγόμενου «πράσινου κύματος» που δίνει προτεραιότητα στο τραμ στους φωτεινούς σηματοδότες, με στόχο τη μείωση του χρόνου των διαδρομών, προωθεί το υπουργείο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Οπως διευκρινίστηκε κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, με την εφαρμογή του «πράσινου κύματος» θα καταργηθούν πολλά φανάρια που εμποδίζουν την κίνηση του τραμ. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να μειωθεί ο χρόνος διαδρομής κατά 10-15 λεπτά στους τρεις βασικούς άξονες, δηλαδή από το Σύνταγμα στο ΣΕΦ θα γίνεται σε 40 από 50 λεπτά, η διαδρομή Σύνταγμα - Βούλα μειώνεται από τα 65 στα 50 λεπτά και η διαδρομή ΣΕΦ - Βούλα από τα 45 στα 35 λεπτά.

Σε ό,τι αφορά το έλλειμμα που παρουσιάζει η Τραμ ΑΕ, ο αρμόδιος υφυπουργός Νίκος Σηφουνάκης διευκρίνισε ότι κατά τα δύο χρόνια πειραματικής λειτουργίας του τραμ, δηλαδή μέχρι και το 2004 στην εταιρία απασχολούνταν 156 άτομα και το έλλειμμα ανήλθε σε περίπου 6,4 εκατ. ευρώ, ενώ στο τέλος του 2009 ο συνολικός αριθμός των εργαζομένων έφτασε τα 689 άτομα και το έλλειμμα εκτοξεύθηκε στα 155 εκατομμύρια ευρώ.

Ηδη, όπως δήλωσε ο κ. Σηφουνάκης, ο γενικός επιθεωρητής δημόσιας διοίκησης κ. Ρακιντζής ελέγχει τη νομιμότητα των προσλήψεων που έγιναν κατά το διάστημα αυτό, ενώ το πόρισμά του έχει διαβιβαστεί στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές.

Ο κ. Σηφουνάκης ανακοίνωσε ακόμη ότι η ολοκλήρωση της επέκτασης του τραμ προς τον Πειραιά αναμένεται στο τέλος του 2012 ή εντός του 2013.

Τέλος, τόνισε ότι δεν έχει σχέση η καθυστέρηση για την ολοκλήρωση του έργου του πράσινου κύματος με τις πρόσφατες εξελίξεις στη Siemens

8 σχόλια:

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Βασικά σημεία:

Χρονοδιάγραμμα της ενεργοποίησης του πράσινου κύματος:

Σύνταγμα – Μπακνανά 30 Ιουλίου. (6 στάσεις, 22 φανάρια, 2 πεζοδιαβάσεις)

Μπακνανά – Μουσών 15 Σεπτεμβρίου. (11 στάσεις, 30 φανάρια, 1 πεζοδιάβαση)

ΣΕΦ – Έδεμ 30 Σεπτεμβρίου. (11 στάσεις, 13 φανάρια, 2 πεζοδιαβάσεις.)

Έδεμ – Βούλα 31 Οκτωβρίου (20 στάσεις, 28 φανάρια)

Μειώσεις χρονοαποστάσεων:

Σύνταγμα – ΣΕΦ μειώνεται από 50 σε 40 λεπτά

Σύνταγμα – Βούλα από 65 σε 50 λεπτά

ΣΕΦ – Βούλα μειώνεται από 45 σε 35 λεπτά.

Ανώνυμος είπε...

Αντι να ερθει το μετρο στο πειραια φερνουν τη χελωνα το τραμ που εχει αποτυχει παταγωδως μονο για μικρες βολτες ειναι τον ελευθερο χρονο Να σται καλα που υποβαθμιζετε ακομη μια φορα τον Πειραια σε δρομους ηδη επιβαρημενους θα βαλετε και τραμ που δηθεν θα δωσει λυσεις οταν πουθενα δεν το προτιμαει κανενας λογω της χαμηλης ταχυτητας του Αλλα μαλον καποιοι εκει πανω το προτιμησαν να το βαλουν στη ζωη μας γιατι θα ειχε μελι

Ανώνυμος είπε...

Το τραμ είναι αργό λόγω της μη ενεργοποίησης του πράσινου κύματος. Ευτυχώς, αυτό θα ενεργοποιηθεί πλήρως και σταδιακά μέχρι το τέλος του έτους.

Χωρίς να είμαι αντίθετος στην επέκταση της γραμμής 3 στον Πειραιά, καθώς θα εξυπηρετήσει πυκνοκατοικημένες περιοχές όπως Νίκαια και Κορυδαλλός, να σας υπενθυμίσω πως ο Πειραιάς έχει μετρό από το 1869. Την γραμμή 1 του μετρό Πειραιάς-Κηφισιά

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Η ΤΡΑΜ ΑΕ δημιούργησε και ηλεκτρονική παρουσίαση για το "πράσινο κύμα" που μπορείτε να κατεβάσετε από την ιστοσελίδα της!

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδη μας λες Η ΤΡΑΜ Η ΤΙΠΟΤΑ με το πορταλοκοκκινο και το πρασινο και τα πρασινα αλογα .Αντι να δοθει ΜΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ προωθουν την ΑΠΟΤΥΧΙΑ το ΤΡΑΜ που το χρησιμοποιουν ελαχιστοι ειδικα οταν θελουν να δουν αξιοθεατα και οχι οταν προσπαθουν να πανε στη δουλεια τους. Εγω σου λεω και πρασινο κυμα να βαλουνε το τραμ θα κοβει ταχυτητα (απο την τρελη που αναπτυσσει για πιθανη αποφυγη ατυχηματος (τοσα εχουν γινει γινονται) η αυτοκινητων που λογω συμφορεσης βρισκονται μπροστα στο Τραμ Εξαλλου ξερουμε πως και γιατι ηρθε το τραμ στην Ελλαδα http://www.youtube.com/watch?v=e6SFC0A2jjs&feature=player_embedded

Tram blog είπε...

Ανωνυμε προσπαθησε να ξεμεθυσεις πρωτα και μετα να κανεις ποστ. Τι σχεση εχουν οι ηλεκτραμαξες του ΟΣΕ με το τραμ δεν εχει καταλαβει κανενας αλλος εκτος απο εσενα.
Η μονιμη λυση θα ερθει στον Πειραια με το τραμ οπως ηρθε και σε πολλες ακομα περιοχες οπως τη Ν Σμυρνη.
Αντε πηγαινε τωρα παλι να διαμαρτυρηθεις εκει που σε παιρνει για τη παραμονη θεση παρκινγ που θα χασεις.

Ανώνυμος είπε...

Ακουσε ιλιθιε εχω βαρεθει καποιοι να ρυθμιζουν με το ετσι θελω τη ζωη μου χωρις καν να με ρωτησουν Αμα εχουν τα κοτσια ας βαλουν να ψηφισει ο κοσμος του Πειραια για το εαν θελει το Τραμ η Μια ΜΟΝΙΜΗ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΡΟ . ΟΣΟ για το ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΤΡΑΜ για πες μας εσυ γιατι τοσο σε κοπτει και ζοριζεσαι ??? Οσο για το ποστ μαντε!οφατσα ολοι ξερουμε γιατι προωθουνται λυσεις που δεν βολευουν το κοσμο αλλα πρωτα απ ολα βολευουν .. Μην υποτιμας τη νοημοσυνη του κοσμου αλλα τι να απαντησεις μονο να πεταξεις καμια ασχετη βλακεια Σιγα μην σε νοιαζει εαν θα βελτιωθουν τα πραγματα στο πειραια.

Tram blog είπε...

Κολλητάρι του Δεληνταδακη ε; Να υποθεσω πως μενεις στη Γρηγοριου Λαμπρακη;
Ξυδι. Το τραμ θα περασει απο τον Πειραια επειδη ο κοσμος το θελει. Ξερεις, ο απλος κοσμος. Αυτος που δεν εχει συμφεροντα, αυτος του οποιου η ζωη δεν εξαρταται απο το αυτοκινητο. Περαστικα σου και παλι.