Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Απεργιακές κινητοποιήσεις στο μετρό

Αυτό που συμβαίνει αυτές τις ημέρες είναι το λίγοτερο παράλογο. Απο τη καποτε κερδοφορα ΑΜΕΛ, περασαμε στη ζημιογόνα ΑΜΕΛ χαρη στο πληθος (237) "προνομιακων" προσληψεων που προεκυψαν το τελευταια χρονια.

Δεν ντρεπονται οι εργαζομενοι στην ΑΜΕΛ να ταλαιπωρουν τους κατοικους της Αττικής; Ποια ειναι η προθεση τους; Να γίνει η ΑΜΕΛ ενας νεος ΟΣΕ στον οποιος θα μπορει να εργαζεται οποιος εχει προνομιακές γνωριμίες; Με ποια λογικη απεργουν;

Μπορειτε να διαβασετε την Έκθεση Ελέγχου για τη Νομιμότητα των προσλήψεων στην ΑΜΕΛ και να βγαλετε τα συμπερασματα σας.

3 σχόλια:

Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Αθηνών είπε...

Συμφωνώ απόλυτα!

Τι σοϊ εργαζόμενοι είναι αυτοί που θέλουν μια ζημιογόνα και διεφθαρμένη ΑΜΕΛ με προσλήψεις από το "παράθυρο"; Την τύχη του ΟΣΕ θέλουν για την εταιρεία που δουλεύουν ή και ιδιως για το εργασιακό τους μέλλον;

KONNECTORAS είπε...

Δυστυχώς άργησα να σας βρω και να σας απαντήσω στις -λογικές- απορίες σας...

Οι εργαζόμενοι που λήγει η ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΗ υπηρεσία τους τους ενός έτους ανήκουν σε όλες τις υπηρεσίες, και στις εξωτερικές (κίνηση, συντήρηση) και στιες εσωτερικές (γραφεία κλπ).

Είναι προφανές για όποιον γνωρίζει ότι μια μεταφορική εταιρεία επιβατών ΔΕΝ πρέπει να μετατρέπεται σε εταιρεία γραφείων...

Κανείς από τους εργαζόμενους δεν πρόκειται να το υπρασπιστεί αυτό. Και σίγουρα οι απεργίες ΔΕΝ υπρασπίζονται αυτό.

Οι απεργίες έχουν να κάνουν με 2 κυρίως θέματα τα οποία κακώς,ΚΑΚΙΣΤΑ, ΔΕΝ έχουν προβληθεί επαρκώς από τα συνδικάτα μας:

•1 Οι εν λόγω εργαζόμενοι ΕΞΑΠΑΤΗΘΗΚΑΝ καθώς μέχρι και μία εβδομάδα πριν την έναρξη της κρίσης και ενώ έληγαν οι πρώτες συμβάσεις έλαβαν ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ από τη Διοίκηση ότι δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα με την ανανέωσή τους. Όπως γίνεται αντιληπτό ο καθένας κανονίζει τη ζωή του και δεν μπορεί να εξαπατάται κατ΄ αυτόν τον τρόπο. Το παρασκήνιο λέει ότι το υπουργείο, κύκλοι της Διοίκηση της ΑΜΕΛ, φαντάσματα προγούμενων διοικήσεων άλλα και εσωκομματικό ξεκατίνιασμα μεταξύ των παρατάξεων εξουσίας βρήκαν πεδίο δόξης λαμπρό επάνω στις πλάτες 275 οικογενείων οι οποίες-κάκικστα- εξυπηρετήθηκαν πέρυσι ρουσφετολογικά από τον Μαϊο μέχρι και τις 21/9/2009 από την κυβέρνηση της ΝΔ.

•2 Υπάρχουην και τα τεχνικά θέματα από εκεί και ύστερα. Όπως για παράδειγμα ότι αυτή τη στιγμή το μετρό έχει έλλειμα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 80 ηλεκτροδηγών και μέσα σε αυτούς που αποφασίστικε ελαφρά τη καρίδα να φύγουν είναι και 25 ηλεκτροδηγοί. Αντίστοιχα υπάρχουν και σταθμάρχες, εισιτηριοδότες, ελεγκτές εισιτηρίων, τεχνικοί ΟΛΩΝ των ειδικοτήτων που αν φύγουν το σύστημα ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΤΑΙ με άμεσες συνέπειες στην ποιότητα και την ποσότητα του συγκοινωνιακού έργου!!!

ΓΙα παράδειγμα η εταιρεία για να διατηρήσει ένα ελάχιστον επίπεδο εξυπηρέτησης θα πρέπει ή να πληρώσει αναγκαστικά δεδουλευμένα ρεπό σε εργαζόμενους (φαινόμενο ΕΘΕΛ+ΟΣΕ επί δεκαετίες) ή να κόψει εκδοτήρια και δρομολόγια τραίνων!!!

Το θέλουμε αυτό σδαν κοινωνία πριν λαϊκίσουμε για 275 "βύσματα" της δεξίας; Γιατί μέχρι τώρα από ιδρύσεως όλοι όσοι έχουν μπει στην ΑΜΕΛ και στην ΤΡΑΜ έχουν μπει ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ενώ όλες οι προαγωγές έχουν γίνει ΚΑΤ΄ ΕΚΛΟΓΗΝ!!!

Ας επικρατήσει λοιπόν η φωνή της λογικής.

Ας μείνουν στη δουλειά οι εργαζόμενοι που καλύπτουν παραγωγικές θέσεις και οι υπόλοιποι να ΑΝΑΓΚΑΣΤΟΥΝ να κατέβουν στην παραγωγή!!

Αν δεν κατέβουν στην παραγωγή, ΝΑ ΠΑΝΕ στο καλό στις ιδιάτερες πατρίδες τους (Λάρισσα και Ροδόπη κατά προτίμηση) και οι υπολοιπόμενες θέσεις να προκυρυχθούν ΤΩΡΑ από το ΑΣΕΠ ΞΕΚΑΘΑΡΑ και χωρίς γκρίζες ζώνες!

Τώρα πριν γίνει και το μετρό μπορντέλο!!!

Ανώνυμος είπε...

Βρήκα αυτό το post νωρίτερα σήμερα, ενώ στο γραφείο Πολύ χρήσιμο έστειλε την σύνδεση με τον εαυτό μου και κατά πάσα πιθανότητα θα το σελιδοδείκτη, όταν κάνω το σπίτι