Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

οι ανοητοι της Αμυνας κατα του Τραμ ξαναχτυπουν


Η "Αμυνα Κατα του Τραμ" σε συνεργασια με το ΙΝΚΑ αλλα και διαφορες καμενες κομματικές προσωπικοτητες αλλα και μελη οργανώσεων οπως την "Υπερασπιση του αυτοκινητου" αλλα και τη "Μοτοσυκλετιστική ένωση καταναλωτών" θελουν να διώξουν το τραμ απο τον Πειραια.

Οσοι μπορουν τη Τεταρτη 4/6/08 ωρα 4 να ειναι στη νομαρχια Πειραια, ακτη Ποσειδωνος 14-16 οπου θα συζητηθεί στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Πειραιά η έγκριση της νέας μελέτης χάραξης και Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά.

Εδω φαινεται και το φυλλαδιο που εχουν μοιρασει στον Πειραια με τα επιχειρηματα τους.

5 σχόλια:

ouranos είπε...

Μονάχα σε υπανάπτυκτες χώρες υπάρχουν άμυνες κατά του τραμ.
Σε Αφρική, Πακιστάν κλπ
Εκεί όπου δέρνουν τις γυναίκες ή τους φορούν μπούρκες και τις λιθοβολούν.
Κάποιοι θέλουν την Ελλάδα χώρα των Ταλιμπάν.
Και για τους μη γνωρίζοντες Μετρό ο Πειραιάς δεν πρόκειται να δει από 'κεί που το προτείνουν. Δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο υπόγειο μετρό κάτω από τα απόνερα των καραβιών. Τεχνικά ανέφικτο! Μόνη ελπίς για τον Πειραιά και τις γειτονιές του το τραμ. Να ομορφύνει λίγο η πόλη μετά την επέλαση Σκυλίτση και λοιπών γραικύλων της αντιπαροχής, του τσιμέντου και της λαμαρίνας.

Tram blog είπε...

Δεν εχεις κανενα μα κανενα αδικο. Ο Σουφλιας ταζει λαγους και ολοι συμφωνουν μαζι του. Εχω και εγω τις αμφιβολιες μου για το ποτε και εαν θα δουμε μετρό στον Πειραια.
Οσο αφορα τη σημερινη κρισημη ημερα για το τραμ, ο νομαρχης Μιχας ευτυχως δεν πηρε καθολου στον σοβαρα τον "κυριο" Δεληνταδάκη, επικεφαλη της Αμυνας κατα του τραμ (ο οποιος εχει αρχισει να γινεται ο περίγελος ολων των φορουμς με τα τρομερα επιχειρηματα του)
Υπο ορους οπως να προχωρησει και η υπογειοποιηση του ΗΣΑΠ, το τραμ ερχεται στον Πειραια!!

Ανώνυμος είπε...

Γνωρίζω τον Πειραιά γιατί εργαζόμουν εκεί και ξέρω πως ζει ένα κυκλοφοριακό δράμα, όμως δεν είμαι κάτοικος Πειραιά. Είμαι όμως κάτοικος Νέας Σμύρνης και δεν έχω αυτοκίνητο. Σήμερα διάβασα στο Βήμα την επιστολή του κυρίου Δεληνταδάκη. Όταν το τραμ ξεκίνησε να κατασκευάζεται στη Νέα Σμύρνη, σχεδόν στο σύνολό τους κάτοικοι, καταστήματα και τοπικοί άρχοντες με πολλαπλές ιδιότητες (μέλη συλλόγων, πρόεδροι ομάδων, επιχειρηματίες της περιοχής και δημοτικοί κάτι - όλα μαζί) ετοιμάστηκαν αποδείξουν το ένδοξο μαχητικό παρελθόν τους και τις γνώσεις του περί ανάπτυξης δικτύου ΜΜΜ στον αστικό ιστό. Προανήγγειλαν με βαρύγδουπες δηλώσεις το θάνατο της πόλης της Νέας Σμύρνης και έφεραν κάθε ηλίθιο επιχείρημα προκειμένου να μην γίνει, όπως για παράδειγμα "και που θα παρκάρω τώρα". Φυσικά τίποτα τόσο τραγικό δε συνέβη. Το αντίθετο θα έλεγα. Από την κατασκευή του τραμ εγώ προσωπικά και υποθέτω πολλοί άλλοι (με το δεδομένο ότι μετακινούνται με ΜΜΜ) έχουμε ωφεληθεί σημαντικά με τους εξής τρόπους.
α) Διευρύνθηκε σημαντικά η περιοχή στην οποία κάνω τα ψώνια μου. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να κάνω την διαδρομή του τραμ με το λεωφορείο για να πάω για ψώνια. Δεν είδα ούτε τις τιμές των ακινήτων να πέφτουν, ίσα ίσα, ούτε μαγαζιά να κλείνουν. Το αντίθετο. Η εμπορική δραστηριότητα επεκτάθηκε καθ' όλο το μήκος της οδού Βενιζέλου, με αποτέλεσμα να έχω περισσότερες επιλογές, και καλύτερες τιμές, αφού οι ληστές της πλατείας έχουν πλέον ανταγωνισμό.
β) ο χρόνος (ή μάλλον ο μέγιστος χρόνος την ώρα αιχμής) που κάνω για να φτάσω από τη Νέα Σμύρνη στο μετρό του Νέου Κόσμου έχει μειωθεί σημαντικά, παρ'όλα τα προβλήματα σε κάποιες διασταυρώσεις. Απαλλαχτήκαμε από το πρόβλημα του διπλοπαρκαρισμένου που "πετάχτηκε" για δύο λεπτά (δηλαδή 40) στην τράπεζα, και στην διαδικασία έκλεινε το λεωφορείο. Να προσθέσω εδώ για όσους παραθέτουν το επιχείρημα ότι μειώθηκε κατά μία λωρίδα ο δρόμος, πως ούτως ή άλλως πάντα μία λωρίδα ήταν, η άλλη ήταν για τους διπλοπαρκαρισμένους.
γ)η όχληση που δημιουργείται από τις δονήσεις είναι οι ελάχιστες δυνατές. Τα κακοσυντηρημένα παλιά λεωφορεία που καταργήθηκαν έκαναν περισσότερο σαματά και έβγαζαν και απίστευτα ντουμάνια (προτιμάει το ντίζελ ο κος Δεληνταδάκης άραγε? ή περιμένει να γίνει οικονομικά βιώσιμο το μέσο μαζικής μεταφοράς που θα κινείται με ΑΠΕ? Τον λιγνίτη πρέπει να καταργήσουμε, όχι το τραμ). Πίνω τον καφέ μου συχνά σε μαγαζιά επί της Βενιζέλου, μερικές φορές δεν καταλαβαίνω καν ότι περνάει το τραμ, δεν βγάζει ρύπους, δεν κάνει τον σαματά που έκανε το υπερφορτωμένο λεωφορείο που αγκομαχούσε στις ανηφόρες.
δ)Βγαίνω πλέον με το τραμ για βράδυ, και γυρνάω με αυτό. Δεν συμπαθώ το ταξί και αυτά τα 24ωρα δρομολόγια είναι καταπληκτικά. Πάω και βόλτα στην παραλία καμιά Κυριακή που ουδέποτε θα το σκεφτόμουν με το λεωφορείο.
ε) Οι γέροι γονείς μου το χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο από το παλιό λεωφορείο γιατί δεν έχει ανέβασμα σκαλιών και είναι σαφώς πιο άνετο και καθαρό. Προτιμούν πλέον ακόμα και τους γιατρούς τους να τους βρίσκουν κοντά σε στάση του τραμ.
στ)Δεν είδα να κόβεται κανένα πεζοδρόμιο στην περιοχή μου, δεν είδα να ασχημαίνει (παραπάνω)με το τραμ, και δεν είδα να κόβεται στα δύο η πόλη. Κομμένη ήταν ήδη με την διέλευση της Βενιζέλου μέσα από την πόλη. Δυστυχώς ήλπιζα πως με την μείωση των δύο λωρίδων σε μία θα ερχόταν και σημαντική μείωση της κίνησης που περνούσε μέσα από τη Νέα Σμύρνη ως εναλλακτική διαδρομή της Συγγρού, αλλά μετά λύπης μου διαπιστώνω πως αν και μειώθηκε αισθητά, δεν μειώθηκε τόσο όσο θέλαμε. Απλά αποδείχθηκε πως ακόμα και μάυρη να την κάνεις τη ζωή του Έλληνα οδηγού, απλά θα αρνείται να το αφήσει το ρημάδι το ΙΧ. Επίσης, τα κομμένα δέντρα γίνονται θέμα μέσω του γνωστού συνδρόμου "not in my back yard" και ισχύει παντού. Αν είναι να το κόψει ο ίδιος ο παραπονούμενος για να βελτιώσει π.χ. τη θέα του, τότε είναι εντάξει. Αν είναι να κοπεί σε αλλουνού τη γειτονιά,τον Δήμο, την πόλη, την χώρα είναι εντάξει. Αν είναι για να ολοκληρωθεί ένα έργο κοινής ωφέλειας, χρειάζονται τα ΜΑΤ. Αν ανησυχεί τόσο ο κόσμος για τα δέντρα, να πρασινίσει την ταράτσα του που είπε και ο κος Κακλαμάνης, ή να πάει να κάνει δνδροφύτευση. Τόσα προγράμματα τρέχουν για ενεργούς πολίτες, δεν είδα να γίνεται διαδήλωση ποιος θα πρωτοπάει. Τέλος, όσον αφορά το πολύ σημαντικό θέμα των ατυχημάτων, να πω απλά ότι όποιος δεν σέβεται τον ΚΟΚ, παρανομεί ασύστολα, και δεν σέβεται τον διπλανό του (ούτε καν τον εαυτό του) είναι επιρρεπής σε όλων τα ειδών τα ατυχήματα. Με τη γνωστή φιλοσοφία του "χώσου προλαβαίνεις" γίνονται τα ατυχήματα. Και δεν φταίει το τραμ. Ακόμα κι ένα παιδί μαθαίνει να κοιτάει πριν περάσει το δρόμο. Να καταργήσουμε ένα εναλλακτικό ΜΜΜ γιατί ο κόσμος θέλει να μην σκέφτεται, και να το κάνουν άλλοι γι' αυτόν? Ο κόσμος επίσης έχει μάθει ότι ποτέ δεν φταίει, κι ότι άλλος φταίει που δεν προέβλεψε κάθε απίθανη περίπτωση παρανομίας και βλακείας μαζί.
Το συμπέρασμα είναι Τραμ, και πάλι Τραμ. Τουλάχιστον για την πόλη μου, ευτυχώς δεν εισακούστηκαν οι "not in my back yard" τύποι. Με συγχωρείτε για τα πολλά λόγια.

Ανώνυμος είπε...

Και για πείτε μας εσείς οι ''σύγχρονοι Ευρωπαίοι πολίτες'' που τόσο πολύ αγαπάτε και γνωρίζετε ( ; ) πως ακριβώς λειτουργεί το ΤΡΑΜ στο εξωτερικό... Αλήθεια, η κάθε γραμμή εκεί αποτελείται από 800 στάσεις;
Πάνω από τις γραμμές περνάνε αυτοκίνητα με συνέπεια να εμποδίζουν την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων;
Ανά 100 μέτρα υπάρχουν φανάρια στις γραμμές του ΤΡΑΜ;
Η συχνότητα των δρομολογίων είναι ανά 20-30 και βάλε λεπτά;
Αν η απάντηση στα ερωτήματα που έθεσα είναι ''ναι'', τότε να το χαίρονται, εγώ πάντως, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω, εγώ δεν είμαι μαζοχιστής.

Το ΤΡΑΜ (τουλάχιστον στην Ελλάδα) δεν είναι τίποτα περισσότερο από ένα αργό λεωφορείο/τρόλεϊ πάνω σε ράγες, στο μόνο που υπερτερεί το ΤΡΑΜ έναντι των λεωφορείων και των τρόλεϊ είναι η χωρητικότητα των συρμών και η τηλεματική (η οποία ήδη ετοιμάζεται για τα λεωφορεία).

Θέλετε δεν θέλετε, το μέλλον των συγκοινωνιών είναι το μετρό, το ΤΡΑΜ με τον τρόπο που υλοποιείται ως έργο τουλάχιστον στην Ελλάδα, είναι ένα ημίμετρο...

Ανώνυμος είπε...

ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ Η ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙ... ΟΙΚΟΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΠΙ ΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ!!!